Публікація:
Педагогічна практика як мотивація до майбутньої професії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лисенко, Ірина Миколаївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Зроблена спроба проаналізувати проблему педагогічної практики, яка є важливою складовою частиною навчального процесу; займає значне місце у формуванні професійних якостей майбутнього вчителя; служить для студентів серйозною мотивацією до майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано результати дослідження.Зроблена спроба проаналізувати проблему педагогічної практики, яка є важливою складовою частиною навчального процесу; займає значне місце у формуванні професійних якостей майбутнього вчителя; служить для студентів серйозною мотивацією до майбутньої професійної діяльності. Проаналізовано результати дослідження.
Сделана попытка проанализировать проблему педагогической практики, которая выступает составной частью учебного процесса; занимает особое место в формировании профессиональных качеств будущего учителя; служит для студентов хорошей мотивацией к будущей профессиональной деятельности. Проанализировано результаты исследования.
An attempt has been made to analyse the problem of teaching practice which is an important component of the learning process; it plays an important role in forming professional skills of the future teacher; it motivates students to the future profession of a teacher. It has been analysed the results of our research.

Опис

Ключові слова

педагогічна практика, мотивація, майбутні вчителі іноземної мови, педагогическая практика, мотивация, будущие учителя английского языка, teaching practice, motivation, future teachers of foreign languages

Бібліографічний опис

Лисенко, О. І. Педагогічна практика як мотивація до майбутньої професії / О. І. Лисенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 183-185.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By