Публікація:
Підготовка майбутніх педагогів до проектної діяльності як засіб формування компетентного вчителя трудового навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Яковлєва, В. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх педагогів до проектної діяльності як засобу формування компетентного вчителя трудового навчання:приділена увага визначенню сутності понять “компетентність”, “професійна компетентність” та “проектна діяльність” вчителя трудового навчання;проаналізовані основні якості особистості майбутніх педагогів, які формуються в процесі проектної діяльності та головні показники їх компетентності; визначені умови удосконалення навчально-виховного процесу у підготовці до проектної діяльності.
In the features of future teachers to the project activity as a means of labor studies competent teacher: paid attention essence of concepts “competence”, “professional competence” and “project activities” teacher labor studies and analyzes the basic personality of future teachers, which are formed in process of project activities and key indicators of their competence and improve the conditions of the educational process in the preparation of project activities.

Опис

Ключові слова

компетентність, професійна компетентність вчителя трудового навчання, проектна діяльність, творча особистість, творчі здібності, competence, professional competence of the teacher labor studies, design, creative personality, creative abilities

Бібліографічний опис

Яковлєва, В. А. Підготовка майбутніх педагогів до проектної діяльності як засіб формування компетентного вчителя трудового навчання / В. А. Яковлєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 54. – С. 238-243.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By