Публікація:
Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Столярчук, Т. Р.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті висвітлюється актуальна проблема впровадження інклюзивного навчання засобами синергійного руху командної кооперації з вивченням координуючої ролі районної психолого-медико-педагогічної консультації в діяльності місцевих навчальних закладів з впровадженим інклюзивним навчанням. Звертається увага на особливості навчання суб‘єктів інклюзивного навчання та шляхи забезпечення спільного навчання здорових учнів та учнів з особливими потребами.
В статье рассматриваются актуальная проблема внедрения инклюзивного образования средствами сопряженного командного движения с координирующей ролью районной психолого-медико-педагогической консультации в деятельности территориальных общеобразовательнъх учереждений с инклюзивным образованием. Обращается внимание на особенности обучения субъектов инклюзивного обучения и создание условий для совместного обучения здоровых детей и детей с особенностями развития.
The article highlights the urgent problem of inclusive education by means of a synergistic interaction between members of the movement Task Force coordinating role of the district medical and psycho- educational counseling activities in local schools implemented inclusive education . Attention is paid to features of inclusive education and training, as a collective learning healthy students and students with special needs.

Опис

Ключові слова

інклюзія, сегрегація, мультидисциплінарна команда, охоронний режим, инклюзия, сегрегация, мультидисциплинарна команда, охранительный режим, inclusion, segregation, multidisciplinary teams, security

Бібліографічний опис

Столярчук Т. Р. Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами / Т. Р. Столярчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 222-226.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By