Публікація:
Навчання майбутніх учителів математики як складна система

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кугай, Наталія Василівна
Борисов, Євген Миколайович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано різні тлумачення понять «системний аналіз», «системний підхід». З’ясовано, що системний підхід –один із напрямів методології наукового пізнання, а системний аналіз – одна з основ методології. Запропоновано і описано вісім підходів до виокремлення систем у структурі підготовки майбутнього вчителя математики. Серед них розглядаються такі: за циклами підготовки, за навчальними предметами, за формою навчальної діяльності, за спрямуванням предметів, за нормативною та варіативною частинами, у системі дисциплін математичного циклу виокремлено чотири основні підсистеми: математичний аналіз, вища алгебра, вища геометрія та дисципліни методичного спрямування.

Опис

Ключові слова

методологічні знання та вміння, системний підхід, системний аналіз, методологія, структура підготовки майбутнього вчителя математики

Бібліографічний опис

Кугай Н.В. Навчання майбутніх учителів математики як складна система / Н.В. Кугай, Є.М. Борисов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 371-376

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By