Публікація: Навчання майбутніх учителів математики як складна система
Вантажиться...
Дата
Автори
Кугай, Наталія Василівна
Борисов, Євген Миколайович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет
Анотація
У статті проаналізовано різні тлумачення понять «системний аналіз», «системний підхід». З’ясовано, що системний підхід –один із напрямів методології наукового пізнання, а системний аналіз – одна з основ методології. Запропоновано і описано вісім підходів до виокремлення систем у структурі підготовки майбутнього вчителя математики. Серед них розглядаються такі: за циклами підготовки, за навчальними предметами, за формою навчальної діяльності, за спрямуванням предметів, за нормативною та варіативною частинами, у системі дисциплін
математичного циклу виокремлено чотири основні підсистеми: математичний аналіз, вища алгебра, вища геометрія та дисципліни методичного спрямування.
Опис
Ключові слова
методологічні знання та вміння, системний підхід, системний аналіз, методологія, структура підготовки майбутнього вчителя математики
Бібліографічний опис
Кугай Н.В. Навчання майбутніх учителів математики як складна система / Н.В. Кугай, Є.М. Борисов // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 41. - С. 371-376
