Публікація:
Суспільно-історичні умови становлення і розвитку освіти дорослих в Україні як педагогічного напрямку у 1920–1960-х рр. XX ст.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мартіросян, О.І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

На основі ознайомлення з архівними джерелами та ознайомлення з історико- педагогічною літературою, автор статті визначив суспільно-історичні умови становлення і розвитку освіти дорослих у 1920–1960-х рр. XX ст., як педагогічного напряму. Були проаналізовані і представлені постанови, накази, розпорядження партійних органів освіти, які свідчили про те, що освіта дорослих в Україні як педагогічний напрямок мав певне місце і велике значення для розвитку національної системи освіти.
On the grounds of stude of archival sources and historical-pedagogical literature, the author of the article defined and revealed sociohistorical and sociocultural conditions of development of adults education in Ukraine in 1920-1960's as a pedegogical direction in the system of education. Laws, acts and regulations about adults education in Ukraine were analyzed as a necessary pedegogical direction in ukrainian system of education.

Опис

Ключові слова

освіта дорослих, професійна освіта дорослих, національна школа, adults education, professional adults education, national school, cultural-enlighment work

Бібліографічний опис

Мартіросян О.І. Суспільно-історичні умови становлення і розвитку освіти дорослих в Україні як педагогічного напрямку у 1920–1960-х рр. XX ст. / О.І. Мартіросян// Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 152-163

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By