Публікація: Емоційна компетентність як складова компетентнісної моделі сучасного педагога
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Матійків, Ірина
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті коротко викладено результати теоретичного аналізу досліджуваної проблеми; висвітлено визначення ключових понять «емоційна компетентність педагога», «усвідомлене емоційне реагування», «позитивна взаємодія»; запропоновано основні цінності і переконання для формування емоційної компетентності педагога.
The article considers the results of theoretical analysis of the emotional competence of the teacher, the definition of key concepts «emotional competence of teacher», «conscious emotional response», «positive interaction»; the principles and beliefs that are the basis for positive interaction and the formation of emotional competence of the teacher.
The article considers the results of theoretical analysis of the emotional competence of the teacher, the definition of key concepts «emotional competence of teacher», «conscious emotional response», «positive interaction»; the principles and beliefs that are the basis for positive interaction and the formation of emotional competence of the teacher.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, емоційна компетентність педагога, усвідомлене емоційне реагування, переконання і цінності емоційно компетентної людини, competency approach, emotional competence of the teacher, a conscious emotional response, beliefs and principles of an emotionally competent person
Бібліографічний опис
Матійків І. Емоційна компетентність як складова компетентнісної моделі сучасного педагога / І. Матійків // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи = Modern trends in development of education and science: problems and perspectives : зб. наук. праць / Гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Київ–Львів–Бережани–Кєльце, 2022 . - Вип. 10. - С. 73-79.
