Публікація:
Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Польова, І. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається сутність сенсорного виховання дошкільників з вадами слуху. Вказується, що при слуховій депривації компенсаторними виступають інші модальності, такі як зорова, тактильна, вібраційна та ін.
The article considers the nature of sensory education in preschool children with hearing impairments. Specifies that the auditory derivation compensatory act other modalities such as visual, tactile vibration, etc.

Опис

Ключові слова

сенсорний розвиток, виховання, етапи навчання, завдання, уміння, сенсорное развитие, воспитание, этапы обучения, задания, умения, sensor development, education, stages of learning, stages of learning, setting, skills

Бібліографічний опис

Польова, І. І. Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем / І. І. Польова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 197-200.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By