Публікація: Компоненти теоретичної моделі освітнього потенціалу особистості в міжкультурних комунікаціях
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Макієнко, С.А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуті такі компоненти теоретичної моделі освітнього потенціалу
міжкультурних комунікацій, як теоретичні підходи: системний, діяльнісний і особистісний. Також виділені компоненти моделі, обумовлені суспільним і особистісним характером освітнього потенціалу особистості.
The article describes the components of such a theoretical model of the educational potential of cross-cultural communication, as theoretical approaches: the system, the activity and personal. Also highlighted are the components of the model, due to the social and personal nature of the educational potential of the individual and social levels.
The article describes the components of such a theoretical model of the educational potential of cross-cultural communication, as theoretical approaches: the system, the activity and personal. Also highlighted are the components of the model, due to the social and personal nature of the educational potential of the individual and social levels.
Опис
Ключові слова
освітній потенціал, міжкультурні комунікації, educational potential, cross-cultural communication
Бібліографічний опис
Макієнко С.А. Компоненти теоретичної моделі освітнього потенціалу особистості в міжкультурних комунікаціях / С.А. Макієнко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 338-339
