Публікація:
Інноваційні технології на уроках української літератури як складова корекційної роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто використання інноваційних технологій на уроках української літератури з метою корекції порушень в учнів з інтелектуальними порушеннями. Доведено, що застосування інноваційних технологій на всіх етапах уроку української літератури сприяє розвитку і корекції пізнавальних психічних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями.

Опис

Ключові слова

учні з інтелектуальними порушеннями, урок української літератури, інноваційні технології, корекція

Бібліографічний опис

Кравець Н. П. Інноваційні технології на уроках української літератури як складова корекційної роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями / Н. П. Кравець // Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 травня 2021 р. / Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Факультет спеціальної та інклюзивної освіти. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021. - С. 39-45.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By