Публікація: Специфіка навчально-пізнавальної діяльності учнів в контексті компетентнісного підходу до навчання
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Бургун, І. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті уточнено поняття навчально-пізнавальної діяльності учнів в контексті
компетентнісного підходу до навчання, визначено її характеристики: суб’єкт, предмет, засоби,
структура, продукт, результат.
Уточнено понятие учебно-познавательной деятельности учащихся в контексте компетентностного подхода к обучению, определены ее характеристики: субъект, предмет, средства, структура, продукт, результат.
The article clarifies the notion of teaching and learning of students in the context of the competence approach, determined its properties: subject, object, means, structure, product, result.
Уточнено понятие учебно-познавательной деятельности учащихся в контексте компетентностного подхода к обучению, определены ее характеристики: субъект, предмет, средства, структура, продукт, результат.
The article clarifies the notion of teaching and learning of students in the context of the competence approach, determined its properties: subject, object, means, structure, product, result.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, компетентностный подход, учебно-познавательная деятельность, competence approach, навчально-пізнавальна діяльність
Бібліографічний опис
Бургун І. В. Специфіка навчально-пізнавальної діяльності учнів в контексті компетентнісного підходу до навчання / І. В. Бургун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 14-19.
