Публікація:
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Олійник, Галина Михайлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Редакційно-видавничий відділ Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації визначено поняття «готовність майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності», обґрунтовано модель підготовки майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів; визначено особливості організації освітньо-дозвіллєвої діяльності з учнями 5-7 класів; охарактеризовано функціональне поле соціального педагога в освітньо-дозвіллєвій діяльності з учнями; окреслено критерії, показники та визначено рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності; впроваджено змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів.
The essence of the concept of “future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities” has been justified. It has been substantiated the model of future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities of pupils in the 5th-7th grades; defined the peculiarities of educational and leisure activities with pupils in the 5th-7th grades; characterized the functional field of social pedagogues in educational and leisure activities with pupils; outlined the criteria, indicators and levels of future social pedagogues’ readiness for organizing of educational and leisure activities. The content-technological providing of future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities of pupils in the 5th-7th grades has been proved and implemented.

Опис

Ключові слова

освіта, дозвілля, майбутній соціальний педагог, освітньо-дозвіллєва діяльність, готовність до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності, педагогічна модель, змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутніх соціальних педагогів, education, leisure, future social pedagogue, educational and leisure activities, training for organizing of educational and leisure activities, readiness for organizing of educational and leisure activities, pedagogical model, content-technological providing of future social pedagogues‘ training

Бібліографічний опис

Олійник, Галина Михайлівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Г. М. Олійник ; наук. кер. А. Й. Капська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 22 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By