Публікація:
Міцність засвоєння знань студентів як вимога іншомовної підготовки фахівця

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Комогорова, Марина Іванівна
Komogorova, Marina Ivanovna
Комогорова, Марина Ивановна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Житомирський державний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У сучасних умовах динамічного розвитку людства та науково-технічного прогресу особливо гостро актуалізується питання знань та їх ролі в житті кожної особистості окремо та суспільства в цілому.Тому перед нами постає проблема, яка визначається у забезпеченні міцності засвоєння знань студентів у процесі навчання.
In today's conditions of the dynamic development of mankind and scientific and technological progress, the issue of knowledge and their role in the life of each individual individual and society as a whole are particularly acutely actualized. Therefore, we face a problem that is determined in ensuring the strength of assimilating students' knowledge in the process of learning.
В современных условиях динамичного развития человечества и научно-технического прогресса особенно остро актуализируется вопрос знаний и их роли в жизни каждой личности в отдельности и общества в цилому.Тому перед нами встает проблема, которая определяется в обеспечении прочности усвоения знаний студентов в процессе обучения.

Опис

Ключові слова

міцність знань, підготовка фахівця, іншомовна підготовка, знання студентів, прочность знаний, подготовка специалиста, знания студентов, иностранная подготовка, students' knowledge, foreign language specialist training

Бібліографічний опис

Комогорова, М. І. Міцність засвоєння знань студентів як вимога іншомовної підготовки фахівця / М. І. Комогорова // «Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій»: збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.). – Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2018. - С. 48-51.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By