Публікація:
Теоретичні аспекти феномена “готовність майбутніх магістрів з транспортних технологій (на повітряному транспорті)” до професійної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Акмалдінова, В. Є.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Здійснено вивчення й аналіз категорії “готовність майбутніх фахівців з транспортних технологій (на повітряному транспорті) до професійної діяльності” у науковому дискурсі; визначення означеної категорії можна конкретизувати як сформованість професійних знань, умінь і навичок, що дозволяють освоювати сучасну техніку й технології та якісна мовна підготовка, яка забезпечує ефективну самореалізацію фахівців в умовах інтеграційних процесів.
The study and analysis of the category “readiness of future specialists in transport technologies (by air transport) to professional activity” in scientific discourse; the definition of this category can be specified as the formation of professional knowledge, skills and abilities that allow to master modern techniques and technologies and quality language training, which provides effective self-realization of professionals in the integration process.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, фахівець з транспортних технологій (на повітряному транспорті), готовність до професійної діяльності, professional training, specialist in transport technologies (by air transport), readiness for professional activity

Бібліографічний опис

Акмалдінова В. Є. Теоретичні аспекти феномена “готовність майбутніх магістрів з транспортних технологій (на повітряному транспорті)” до професійної діяльності / В. Є. Акмалдінова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 33(5). – С. 17-24. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.33(5)-2.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By