Публікація: Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Лозенко, Анна Павлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті визначаються, особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі.
The article defines the peculiarities o f didactic-reflexive interaction between teachers and students in the classroom in an elementary school.
В статье определяются особенности реализации дидактико-рефлексивного взаимодействия учителя и учащихся на уроке в начальной школе.
The article defines the peculiarities o f didactic-reflexive interaction between teachers and students in the classroom in an elementary school.
В статье определяются особенности реализации дидактико-рефлексивного взаимодействия учителя и учащихся на уроке в начальной школе.
Опис
Ключові слова
компетентніспий підхід, ключова компетентність, уміння вчитися, дидактико-рефлексивна взаємодія, competence pdhod, a key competence, the компетептностный пдходability to learn, didactic-reflexive interaction, ключевая компетентность, умение учиться, дидактико-рефлексивное взаимодействие
Бібліографічний опис
Лозенко, Анна Павлівна. Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 20. - С. 112-116
