Публікація:
Специфіка впровадження розвивально-адаптивних психотехнологій у закладах вищой освіти при підготовки майбутніх психологів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Федоренко, Алла Федорівна
Сидоренко, Oльга Борисівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут психології імені Г. С.Костюка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Висвітлено питання про професійну адаптацію. Зазначено, що поняття професійна адаптація розглядається як фаза особистісного становлення індивіда, який вступає у професійну діяльність. Професійна дезадаптація розглядається як протилежне професійній адаптації та є наслідком порушення динамічної рівноваги між людиною і професійним середовищем. Представлена програма, яка зорієнтована на емпіричне визначення ефективних умов, що забезпечать конструктивно спрямовану динаміку розвитку професійного адаптивного потенціалу майбутнього фахівця в умовах вищої школи шляхом розвитку професійної адаптивності та професійної адаптованості, підґрунтям яких мають виступати сформовані психологічні механізми саморегуляції, самоусвідомлення, саморозвитку у структурі особистості майбутнього психолога.
The article presents the theoretical analysis and the empirical study on effectiveness of developmental-adaptive psychological technologies used at universities in order to develop the professional adaptive potential of future psychologists.

Опис

Ключові слова

професійна адаптація, професійна дезадаптація, професійний адаптивний потенціал, професійна компетентність, розвивально-адаптивні психотехнології, майбутній психолог, professional adaptation, professional maladaptation, professional adaptive potential, professional competence, developmental-adaptive psychological technologies, future psychologists

Бібліографічний опис

Федоренко, А. Ф. Специфіка впровадження розвивально-адаптивних психотехнологій у закладах вищой освіти при підготовки майбутніх психологів / А. Ф. Федоренко, О. Б. Сидоренко // Psychological Journal. – 2019. – Volume 5, Issue 7. – P. 64-83.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By