Публікація:
Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шульженко, Д. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті представлені результати кореляційного аналізу емпіричного дослідження емоційної регуляції учнів із затримкою психічного розвитку як чинника їх успішної соціалізації в умовах інклюзивної форми освіти.
В статье представлены результаты корреляционного анализа эмпирического исследования эмоциональной регуляции учеников с задержкой психического развития как фактора их успешной социализации в условиях инклюзивной формы образования.
The paper presents the results of correlation analysis of empirical studies of emotional regulation pupils with mental retardation as a factor in their successful socialization in inclusive form of education.

Опис

Ключові слова

діти з затримкою психічного розвитку, тип школи, інклюзивна форма освіти, чинники соціалізації, рівні емоційної регуляції, дети с задержкой психического развития, тип школы, инклюзивная форма образования, факторы социализации, уровни эмоциональной регуляции, children with mental retardation, type of school, inclusive form of education, socialization factors, levels of emotional regulation

Бібліографічний опис

Шульженко, Д. І. Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 415-420.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By