Публікація:
Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Курок, В. П.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність удосконалення змісту та структури навчання майбутніх учителів технологій; запропоновано в основу конструювання змісту та структури навчання покласти синтез наукових знань, який може бути реалізований на трьох рівнях: методологічному, дидактичному та прикладному; закцентовано увагу на необхідності реалізації інтеграційних підходів до створення цілої низки принципово нових навчальних дисциплін, що зумовлено багатогранністю змістовних ліній у підготовці майбутніх учителів технологій.
The need of improving the content and structure of intending technology teachers training is grounded in the article; putting synthesis of scientific knowledge that can be implemented at three levels (methodological, didactic and applied)is proposed as a basis for designing the content and structure of training; the need of implementing integrative approaches to creatinga number of fundamentally new courses caused by the versatility of content lines in intending technology teachers trainingis paid special attention to.
В статье обоснована необходимость совершенствованиясодержания и структуры обучения будущих учителей технологий; предложено в основу конструирования содержания и структуры обучения положить синтез научных знаний, который может быть реализован на трех уровнях: методологическом, дидактическом и прикладном; акцентировано внимание на необходимости реализации интеграционных подходов к созданию целого ряда принципиально новых учебных дисциплин, что обусловлено многогранностью содержательных линий в подготовке будущих учителей технологий.

Опис

Ключові слова

зміст та структура навчання, навчальний предмет, інтеграційний підхід, мета освіти, дидактична основа, content and structure of training, educational subject, integrative approach, the goal of education, didactic basis, содержание и структура обучения, учебный предмет, интеграционный подход, цель образования, дидактическая основа

Бібліографічний опис

Курок В. П. Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій / В. П. Курок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 147-153.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By