Публікація:
Упровадження та результати використання інтерактивних технологій у підготовку фахівців народних художніх промислів у ПТНЗ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті висвітлено результати експериментального дослідження щодо перевірки теоретичних і практичних знань педагогів відносно застосування інтерактивних методів навчання у сучасній професійній підготовці фахівців народних художніх промислів; розкрито сутність основних показників ефективності застосування інтерактивних технологій навчання у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців народних художніх промислів; перевірено знання учнів ПТНЗ художнього профілю до і після застосування інтерактивних технологій навчання.
The article highlights the results of experimental studies to verify the theoretical and practical knowledge of teachers regarding the use of interactive teaching methods in modern professional training of folk crafts; reveals the essence of the main indicators of the effectiveness of interactive learning technologies in the training of future specialists  of folk crafts; tests the knowledge of students  of the artistic profile  before and after  using the interactive learning technologies.

Опис

Ключові слова

професійно-технічна освіта, педагог, інтерактивні методи, показники, інтерактивні технології, навчальний процес, критерії оцінювання, компоненти оцінювання,  vocational education, teacher, interactive methods, indicators,  interactive technologs, learning process, evaluation  criteria, evaluation  components

Бібліографічний опис

Колісник-Гуменюк, Ю. І. Упровадження та результати використання інтерактивних технологій у підготовку фахівців народних художніх промислів у ПТНЗ / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 1 (132). - С. 57-62.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By