Публікація:
Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна
Яцемірська, Тетяна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Ніжин : НДУ імені М. Гоголя

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Молодшим школярам з порушеннями інтелектуального розвитку притаманні значні порушення діалогічного й монологічного мовлення. Застосування на уроках літературного читання технологій сторітеллінгу і фреш допоможе сформувати у школярів уміння спілкуватися, насамперед уміння діалогічного й монологічного мовлення.

Опис

Ключові слова

учні з порушеннями інтелектуального розвитку, урок літературного читання, сторітеллінг, фреш

Бібліографічний опис

Кравець, Н. П. Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку / Н. П. Кравець, Т. П. Яцемірська // Початкова освіта : історія, проблеми, перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої Дню початкової освіти, м. Ніжин, 19 жовтня 2018 року / За ред. Є. І. Коваленко, упоряд. Н. В. Білоусова. - Ніжин : НДУ імені М. Гоголя, 2018. - С. 143-145.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By