Публікація: Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Ніна Павлівна
Яцемірська, Тетяна Павлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Ніжин : НДУ імені М. Гоголя
Анотація
Молодшим школярам з порушеннями інтелектуального розвитку притаманні значні порушення діалогічного й монологічного мовлення. Застосування на уроках літературного читання технологій сторітеллінгу і фреш допоможе сформувати у школярів уміння спілкуватися, насамперед уміння діалогічного й монологічного мовлення.
Опис
Ключові слова
учні з порушеннями інтелектуального розвитку, урок літературного читання, сторітеллінг, фреш
Бібліографічний опис
Кравець, Н. П. Сторітеллінг на уроках літературного читання у роботі з учнями, які мають порушення інтелектуального розвитку / Н. П. Кравець, Т. П. Яцемірська // Початкова освіта : історія, проблеми, перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої Дню початкової освіти, м. Ніжин, 19 жовтня 2018 року / За ред. Є. І. Коваленко, упоряд. Н. В. Білоусова. - Ніжин : НДУ імені М. Гоголя, 2018. - С. 143-145.
