Публікація: Біологічні знання у пропедевтичному курсі «Природознавство»
Вантажиться...
Дата
Автори
Буяло, Тетяна Євгенівна
Скиба, Марія Михайлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті здійснено порівняльний аналіз змісту програм з природознавства для початкової та основної школи з метою виокремлення біологічного компоненту, з’ясування наступності формування біологічних знань та доступності матеріалу, запропонованого авторами програм.
В статье проведен сравнительный анализ содержания программ по естествознанию для начальной и основной школы с целью выделения биологического компонента, выяснения преемственности формирования биологических знаний и доступности материала, предложенного авторами программ.
The article presents a comparative analysis of the content of science programs for elementary and primary schools with a view to distinguishing biological component, determine the continuity of the formation of biological knowledge and availability of the material, the authors proposed programs.
В статье проведен сравнительный анализ содержания программ по естествознанию для начальной и основной школы с целью выделения биологического компонента, выяснения преемственности формирования биологических знаний и доступности материала, предложенного авторами программ.
The article presents a comparative analysis of the content of science programs for elementary and primary schools with a view to distinguishing biological component, determine the continuity of the formation of biological knowledge and availability of the material, the authors proposed programs.
Опис
Ключові слова
біологічні знання, природознавство, наступність біологічних знань, биологические знания, естествознание, преемственность биологических знаний, biological knowledge, science, continuity of biological knowledge
Бібліографічний опис
Буяло Т. Біологічні знання у пропедевтичному курсі «Природознавство» / Т. Буяло, М. Скиба // Біологія і хімія в сучасній школі. – 2013. – №3. – С. 22-28.
