Публікація: Проблема корекції заїкання у дітей дошкільного віку
Вантажиться...
Дата
Автори
Сильченко, В. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема заїкання дітей дошкільного віку. Проблема заїкання залишається ще остаточно не вивченою через широкий спектр причин його виникнення, різноманітність клінічних проявів, варіантів перебігу, патологічних реакцій логопата на свою ваду. Вивчення уваги, пам‘яті, мислення, психомоторики осіб, що заїкаються показує, що у них змінена структура психічної діяльності, яка
вимагає високого рівня автоматизації і відповідно - швидкого підключення до діяльності, але відмінності в продуктивності між заїкуватими і здоровими зникають, як тільки діяльність може виконуватися на довільному рівні. У сучасних методиках логопедичних занять із дітьми останнім часом більше уваги приділяють можливості використання різних ігор з корекційною метою. У статті запропоновано теоретичне обгрунтування проблеми прояви заїкання у дітей дошкільного віку, стану корекції важкого виду мовного дефекту, намічені перспективи створення нових нетрадиційних напрямків у подоланні названої патології.
The article deals with the problem of preschool children‘s stuttering. This problem is not fully studied yet. There is a wide range of its origin, such as the variety of clinical presentations, lalopathy pathological reactions and its clinical course. Researching of lalopathy attention, memory, thinking, his psychomotor system demonstrates the lalopathy psychomotor activity changing. It demands a high level of automation and fast involvement to the activity. The differences in performance between the stuttering and healthy disappear as soon as the work can be done on an arbitrary level. Modern techniques speech therapy work is increasingly focused on various correction games. The article deals with the problem of preschool children‘s stuttering theoretical grounding, the state of severe speech defect correction and forming the new innovations in overcoming this disease.
The article deals with the problem of preschool children‘s stuttering. This problem is not fully studied yet. There is a wide range of its origin, such as the variety of clinical presentations, lalopathy pathological reactions and its clinical course. Researching of lalopathy attention, memory, thinking, his psychomotor system demonstrates the lalopathy psychomotor activity changing. It demands a high level of automation and fast involvement to the activity. The differences in performance between the stuttering and healthy disappear as soon as the work can be done on an arbitrary level. Modern techniques speech therapy work is increasingly focused on various correction games. The article deals with the problem of preschool children‘s stuttering theoretical grounding, the state of severe speech defect correction and forming the new innovations in overcoming this disease.
Опис
Ключові слова
заїкання, корекція, мовний дефект, дошкільний вік, stuttering, correction, speech defect, preschool age
Бібліографічний опис
Сильченко, В. В. Проблема корекції заїкання у дітей дошкільного віку / В. В. Сильченко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 85-90.
