Публікація:
Навчання мови на основі завдань: покращення засвоєння мови за допомогою змістовного спілкування. Принципи та огляд літератури

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шикун, А. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавничий дім «Гельветика»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Навчання мови на основі завдань (TBLT/ Task-based language teaching) – це навчальний підхід, який зосереджений на використанні автентичних завдань як основної одиниці вивчення мови. У TBLT учні беруть участь у цілеспрямованих, значущих завданнях, які вимагають застосування мовних навичок для досягнення конкретної мети чи результату. Цей підхід робить наголос на спілкуванні, співпраці та розвитку володіння мовою шляхом осмисленого використання мови. Основні принципи TBLT включають вибір завдань, їх виконання та мовну спрямованість. Завдання мають бути відповідними, складними та автентичними, вимагаючи від учнів спілкування та взаємодії з іншими для досягнення конкретної мети. Під час виконання завдання учні беруть участь у виконанні завдання, використовуючи свої мовні та комунікативні ресурси. Крім того, TBLT набув популярності в мовній освіті завдяки своїй орієнтованості на учня та комунікативній природі. Це сприяє автономії учнів, заохочує змістовне спілкування та сприяє розвитку як вільного, так і мовлення згідно чітких завдань. TBLT було впроваджено в різних контекстах, включаючи класи, мовні програми та дослідження вивчення другої мови. Як динамічний підхід, TBLT продовжує розвиватися та адаптуватися до різних освітніх умов і потреб учнів. Його реалізація може відрізнятися залежно від таких факторів, як рівень кваліфікації учнів, культурний контекст і педагогічні міркування. Дослідження TBLT довели його ефективність у сприянні результатам вивчення мови, мотивації учнів та інтеграції технологій у розробку та виконання завдань. TBLT акцентується на використанні мови в реальних ситуаціях, що дозволяє студентам навчитися ефективно комунікувати. Завдання, орієнтовані на реальні комунікативні ситуації, допомагають учням розвивати практичні навички, необхідні для використання мови у реальному житті. Конкретні цілі та виконання реальних завдань роблять процес навчання цікавішим і заохочують студентів до активного використання мови. TBLT дозволяє студентам активно взаємодіяти між собою, сприяючи розвитку навичок мовлення, слухання, читання та письма. Учні вчаться ефективно висловлювати свої думки, розуміти інших та адаптуватися до різних комунікативних ситуацій. TBLT надає можливість студентам застосовувати свої мовні знання у практичних ситуаціях. Вони навчаються вирішувати реальні завдання, використовуючи вивчену мову, що допомагає зміцнити їх розуміння та запам'ятовування мовних структур.
Task-Based Language Teaching (TBLT) is an instructional approach that focuses on the use of authentic, real-world tasks as the primary unit of language learning. In TBLT, learners engage in purposeful, meaningful tasks that require the application of language skills to achieve a specific goal or outcome. This approach places an emphasis on communication, collaboration, and the development of language proficiency through meaningful language use. The core principles of TBLT involve task selection, task performance, and language focus. Tasks should be relevant, challenging, and authentic, requiring learners to communicate and interact with others to achieve a specific goal. During task performance, learners engage in the task, utilizing their linguistic and communicative resources to complete it. Language focus activities may be integrated within or after the task to address specific language features or provide additional support as needed. Moreover, TBLT has gained prominence in language education due to its learner-centered and communicative nature. It promotes learner autonomy, encourages meaningful communication, and fosters the development of both fluency and accuracy in language use. TBLT has been implemented across various contexts, including classrooms, language programs, and second language acquisition research. As a dynamic approach, TBLT continues to evolve and adapt to different educational settings and learner needs. Its implementation may vary based on factors such as learner proficiency levels, cultural contexts, and pedagogical considerations. Research on TBLT has explored its effectiveness in promoting language learning outcomes, learner motivation, and the integration of technology in task design and implementation.

Опис

Ключові слова

навчання мови на основі завдань (TBLT), навчальний підхід, автентичні завдання, осмислене використання мови, основні принципи, вибір і дизайн завдань, взаємодія, Task-Based Language Teaching (TBLT), instructional approach, authentic tasks, real-world tasks, meaningful language use, core principles, task selection and design, interaction

Бібліографічний опис

Шикун, А. В. Навчання мови на основі завдань: покращення засвоєння мови за допомогою змістовного спілкування. Принципи та огляд літератури / А. В. Шикун // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2024. – Вип. 98. – С. 124-127.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By