Publication:
Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Шевнюк, Олена Леонідівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті представлений суб’єктний підхід до визначення цілісності особистості та діяльності вчителя, який характеризує активність його професійного саморозвитку. Як суб’єкт вчитель персоніфікує не стільки професійне, скільки загальнокультурне середовище, актуалізує і пред’являє найбільш суттєві культурні смисли у концентрованій і особистісній інтерпретації.. Суб’єктний підхід є особливо актуальним в умовах сучасного динамічного суспільства.

Description

Keywords

культурологічна освіта, професійна підготовка майбутнього вичтеля, вчитель як суб'єкт культури, суб'єктний підхід в освіті

Citation

Шевнюк О. Л. Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності / О. Л. Шевнюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки — Вип. 45.— Ч.II.— Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002.— С. 170-175

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By