Publication: Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності
Loading...
Files
Date
Authors
Шевнюк, Олена Леонідівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
У статті представлений суб’єктний підхід до визначення цілісності особистості та діяльності вчителя, який характеризує активність його професійного саморозвитку. Як суб’єкт вчитель персоніфікує не стільки професійне, скільки загальнокультурне середовище, актуалізує і пред’являє найбільш суттєві культурні смисли у концентрованій і особистісній інтерпретації.. Суб’єктний підхід є особливо актуальним в умовах сучасного динамічного суспільства.
Description
Keywords
культурологічна освіта, професійна підготовка майбутнього вичтеля, вчитель як суб'єкт культури, суб'єктний підхід в освіті
Citation
Шевнюк О. Л. Вчитель як суб’єкт педагогічної діяльності / О. Л. Шевнюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки — Вип. 45.— Ч.II.— Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002.— С. 170-175