Публікація: Особливості подолання освітніх втрат з математики засобами внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків
Вантажиться...
Дата
Автори
Лук’янова, Світлана Михайлівна
Філон, Л. Г.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто проблему подолання освітніх втрат з математики. Зазначено, що використання внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків сприяє подоланню освітніх втрат та ефективно впливає на формування системних знань з математики.
The article discusses the problem of overcoming educational losses in mathematics. It is noted that the use of intra-subject and inter-subject connections contributes to overcoming educational losses and effectively affects the formation of systematic knowledge in mathematics.
The article discusses the problem of overcoming educational losses in mathematics. It is noted that the use of intra-subject and inter-subject connections contributes to overcoming educational losses and effectively affects the formation of systematic knowledge in mathematics.
Опис
Ключові слова
освітні втрати, внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки, learning losses, intra-subject and inter-subject connections
Бібліографічний опис
Лук’янова, С. М. Особливості подолання освітніх втрат з математики засобами внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків / С. М. Лук’янова, Л. Г. Філон // Актуальні проблеми теорії та методики навчання математики : тези доповідей VI Міжнародної наукової конференції, до 75-річчя кафедри методики навчання математики, 6-7 жовтня 2023 р., м. Київ, Україна (дистанційна форма проведення). – Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – С. 111-113.
