Публікація:
Особливості подолання освітніх втрат з математики засобами внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лук’янова, Світлана Михайлівна
Філон, Л. Г.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто проблему подолання освітніх втрат з математики. Зазначено, що використання внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків сприяє подоланню освітніх втрат та ефективно впливає на формування системних знань з математики.
The article discusses the problem of overcoming educational losses in mathematics. It is noted that the use of intra-subject and inter-subject connections contributes to overcoming educational losses and effectively affects the formation of systematic knowledge in mathematics.

Опис

Ключові слова

освітні втрати, внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки, learning losses, intra-subject and inter-subject connections

Бібліографічний опис

Лук’янова, С. М. Особливості подолання освітніх втрат з математики засобами внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків / С. М. Лук’янова, Л. Г. Філон // Актуальні проблеми теорії та методики навчання математики : тези доповідей VI Міжнародної наукової конференції, до 75-річчя кафедри методики навчання математики, 6-7 жовтня 2023 р., м. Київ, Україна (дистанційна форма проведення). – Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – С. 111-113.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By