Публікація:
Рефлексивне оцінювання педагогічних ситуацій майбутніми вчителями музики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Федоришин, В.І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття розкриває особливості рефлексивного оцінювання майбутніми вчителями музики різноманітних педагогічних ситуацій, що виникають у процесі навчальної діяльності з метою їх подальшої корекції. З позиції перцептивного аналізу розкриті відповідні форми впливу на творчий дитячий колектив.
Статья раскрывает особенности рефлексивного оценивания будущими учителями музыки разнообразных педагогических ситуаций, которые возникают в процессе учебной деятельности. С позиции перцептивного анализа проанализированы соответствующие формы воздействия на творческий детский коллектив.
The article reveals features of reflective evaluation by future teachers of music of various teaching situations that arise in the process of training activities for further correction. From the perspective of perceptual analysis appropriate forms of influence on children’s creative team are revealed.

Опис

Ключові слова

рефлексивне оцінювання, майбутні вчителі музики, творчий дитячий колектив, рефлексивное оценивание, будущие учителя музыки, творческий детский коллектив, reflexive evaluation, future teachers of music, creative children’s group

Бібліографічний опис

Федоришин В.І. Рефлексивне оцінювання педагогічних ситуацій майбутніми вчителями музики / В. І. Федоришин // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 231-238.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By