Публікація:
Естетичне виховання як чинник гармонійного становлення дитини-дошкільника

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Воробель, М.М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті подано характеристику естетики та естетичного виховання, запропоновано його тлумачення різними українськими та зарубіжними педагогами, психологами, філософами. Досліджено вплив естетики на емоційно-естетичний розвиток дитини-дошкільника та обґрунтовано потребу дошкілля в естетичному вихованні дитини. Визначено шляхи впровадження досвіду німецького дошкільного виховання у вітчизняне дошкільне освітнє поле.
The current article characterizes the aesthetics and aesthetic education, various interpretations of its meaning introduced by the Ukrainian and foreign pedagogues, psychologists and philosophers. It investigates the influence of aesthetics on the emotional-aesthetic development of a preschool child. The need of preschool children in aesthetic education was substantiated. The ways of introduction of the German preschool educational experience to the native preschool educational field were determined.

Опис

Ключові слова

естетика, емоційно-естетичний розвиток, естетичне виховання, дитина-дошкільник, гармонійний розвиток особистості, Німеччина, aesthetics, emotional-aesthetic development, aesthetic education, preschool child, balanced development of personality, Germany

Бібліографічний опис

Воробель М.М. Естетичне виховання як чинник гармонійного становлення дитини-дошкільника / М.М. Воробель // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХIV (94). – С. 71-77

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By