Публікація:
Труднощі та оптимізація роботи перцептивної сфери студентів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Висідалко, Наталія Леонідівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкривається механізм формування когнітивного дисонансу перцептивної сфери студента при розв’язування задач. Його подолання можливе за умови розв’язування перцептивних задач й надання особистісного смислу оригінальному розв’язку. Виявлено три рівні функціонування перцептивної сфери суб’єкта, які відображають етапи її розвитку та рівні адекватності сприймання дійсності.
В статье раскрывается механизм формирования когнитивного диссонанса перцептивной сферы студента при решении задач. Его преодоление возможно при условии решения перцептивных задач и предоставления личностного смысла оригинальному решению. Выявлено три уровня функционирования перцептивной сферы субъекта, отражающих этапы ее развития и уровни адекватности восприятия действительности.
The article exposed the mechanism of forming cognitive discord perceptual sphere of student in the process of task solution. Its overcoming possible in process the solutions of perceptual tasks and finding individual sense in the original solution. It was identified three levels of functioning of perceptual sphere of the subject which reflect stages of its development and the levels of adequacy of perception of reality.

Опис

Ключові слова

задача, перцептивна сфера, когнітивний дисонанс, чутливість, розв’язок задачі, задача, перцептивная сфера, когнитивный диссонанс, чувствительность, решение задачи, task, perceptual sphere, cognitive discord, image, sensitivity, task solution

Бібліографічний опис

Висідалко Н. Л. Труднощі та оптимізація роботи перцептивної сфери студентів / Н. Л. Висідалко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 98-101.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By