Публікація: Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Эгути, М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П.Драгоманова
Анотація
Методику і програму навчання іноземним мовам необхідно розглядати з урахуванням
національно-культурологічної специфіки. З цієї точки зору японськими лінгвістами пропонуються
новий підхід і методика викладання іноземних мов. Як приклади автором представлено досвід
спільного уроку для японських русистів і російських японістів.
Методику и программу обучения иностранным языкам необходимо рассматривать с учетом национально-культурологической специфики. С этой точки зрения японскими лингвистами предлагаются новый подход и методика преподавания ИЯ. В качестве примеров автором представлен опыт совместного урока для японских русистов и русских японистов.
There is a raising necessity to include cultural aspects in the research on the foreign language teaching methodology and curriculum structure. As one of the examples I would like to demonstrate in this study is an example of a Russian language class with two kinds of participants: Japanese students of Russian and advanced Russian students of Japanese.
Методику и программу обучения иностранным языкам необходимо рассматривать с учетом национально-культурологической специфики. С этой точки зрения японскими лингвистами предлагаются новый подход и методика преподавания ИЯ. В качестве примеров автором представлен опыт совместного урока для японских русистов и русских японистов.
There is a raising necessity to include cultural aspects in the research on the foreign language teaching methodology and curriculum structure. As one of the examples I would like to demonstrate in this study is an example of a Russian language class with two kinds of participants: Japanese students of Russian and advanced Russian students of Japanese.
Опис
Ключові слова
Японія, лінгвокультурні простір, комунікативна компетентність, кооперативне навчання, міжкультурне спілкування, Япония, лингвокультурное пространство, коммуникативная компетентность, кооперативное обучение, межкультурное общение, Japan, lingvo-cultural space, communicational confidence, cooperative learning, cross cultural communication
Бібліографічний опис
Эгути, М. Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики / М. Эгути // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 238-243.
