Публікація: Рекламний текст versus художній текст
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Декшна, Т. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті мова йде про характеристики тексту як атрибуту комунікації.
Проведено аналіз структурних та семантичних ознак художнього і рекламного тексту
та виявлено особливості останнього.
Статья посвящена вопросу характеристики текста как атрибута коммуникации. Проведен анализ структурных и семантических характеристик художественного и рекламного текста и определены особенности последнего.
The article deals with the features of belles-lettres texts and of advertisement texts. The analysis of structural and semantic features of belles-lettres texts and of advertisement texts is made and the peculiarities of the latter are listed.
Статья посвящена вопросу характеристики текста как атрибута коммуникации. Проведен анализ структурных и семантических характеристик художественного и рекламного текста и определены особенности последнего.
The article deals with the features of belles-lettres texts and of advertisement texts. The analysis of structural and semantic features of belles-lettres texts and of advertisement texts is made and the peculiarities of the latter are listed.
Опис
Ключові слова
художній текст, рекламний текст, засоби інтимізації, художественный текст, рекламный текст, средства интимизации, belles-letters text, advertisement text, means of appeal
Бібліографічний опис
Декшна Т. А. Рекламний текст versus художній текст / Т. А. Декшна // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць / редкол. : В. І. Гончаров (відп. ред.) та ін. ; Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 3. – С. 164-171
