Публікація: Подготовка педагога для работы с детьми с задержкой психического развития
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Лапп, Е. А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті аналізуються потреби в уміннях, як ключова умова проектування модульних програм дисциплін елективних курсів, за напрямом підготовки "Спеціальна (дефектологічна) освіта". Виявлено потреби в уміннях педагогів, які забезпечують допомогу дітям із затримкою психічного розвитку та зміст освітньої програми спеціалізації з урахуванням запитів регіонального ринку праці.
В статье анализируются потребности в умениях, как ключевое условие проектирования модульных программ дисциплин элективных курсов, по направлению подготовки "Специальное (дефектологическое) образование". Выявлены потребности в умениях педагогов, обеспечивающих помощь детям с задержкой психического развития. Обозначено содержание образовательной программы специализации с учетом запросов регионального рынка труда.
The article is analyzing demands in skills, as a key condition in designing modular programs of elective course’s disciplines, in direction of "Special (defectology) education". Needs in skills of teachers, who provide a help to children with impaired of mental function, were identified. Content of educational program of specialization taking into account the requests of regional labor market is designated.
В статье анализируются потребности в умениях, как ключевое условие проектирования модульных программ дисциплин элективных курсов, по направлению подготовки "Специальное (дефектологическое) образование". Выявлены потребности в умениях педагогов, обеспечивающих помощь детям с задержкой психического развития. Обозначено содержание образовательной программы специализации с учетом запросов регионального рынка труда.
The article is analyzing demands in skills, as a key condition in designing modular programs of elective course’s disciplines, in direction of "Special (defectology) education". Needs in skills of teachers, who provide a help to children with impaired of mental function, were identified. Content of educational program of specialization taking into account the requests of regional labor market is designated.
Опис
Ключові слова
затримка психічного розвитку, модульна програма, потреби в уміннях, регіоналізація, задержка психического развития, модульная программа, потребности в умениях, регионализация, impaired mental function, a modular program, demand for skills, regionalization
Бібліографічний опис
Лапп, Е. А. Подготовка педагога для работы с детьми с задержкой психического развития / Е. А. Лапп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 153-157.
