Публікація: The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Ніна Павлівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто значення та корекційний вплив на розумово відсталих учнів апарату організації засвоєння підручників з літератури
The author describes the organizational system for learning in literature students’ books as the main factor in upbringing of students with learning disabilities
The author describes the organizational system for learning in literature students’ books as the main factor in upbringing of students with learning disabilities
Опис
Ключові слова
розумово відсталі учні, підручник з літератури, апарат організації засвоєння, корекція, компетентність, читацька діяльність, students with learning disabilities, Literature students’ books, reading competence, organizational system for learning
Бібліографічний опис
Kravets N. P. The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities //Topical qustions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing, Taunton, MA, United States of America, 2017. – 508 p. – PP 437-440.
