Публікація:
The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто значення та корекційний вплив на розумово відсталих учнів апарату організації засвоєння підручників з літератури
The author describes the organizational system for learning in literature students’ books as the main factor in upbringing of students with learning disabilities

Опис

Ключові слова

розумово відсталі учні, підручник з літератури, апарат організації засвоєння, корекція, компетентність, читацька діяльність, students with learning disabilities, Literature students’ books, reading competence, organizational system for learning

Бібліографічний опис

Kravets N. P. The organizational system for Learning in Literature Students’ BOOKS as the Main factor in Upbringing of Students with Learning Disabilities //Topical qustions of contemporary science: Collection of scientific articles. – Aspekt Publishing, Taunton, MA, United States of America, 2017. – 508 p. – PP 437-440.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced