Публікація: Формування творчої активності молодших підлітків у процесі сприймання творів живопису
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Руденко, І.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статье рассматриваются возможности формирования творческой активности младших подростков на уроках изобразительного искусства. В качестве методов, способствующих восприятию живописи, предлагаются эвристические беседы и задания.
В статті розглядаються можливості формування творчої активності молодших підлітків на уроках образотворчого мистецтва. В якості методів, що сприяють сприйняттю живопису, пропонуються евристичні бесіди і завдання.
This article discusses the possibility of forming a creative activity of younger teenagers at fine arts lessons. As methods for facilitating the perception of painting, heuristic conversation and offered the job.
В статті розглядаються можливості формування творчої активності молодших підлітків на уроках образотворчого мистецтва. В якості методів, що сприяють сприйняттю живопису, пропонуються евристичні бесіди і завдання.
This article discusses the possibility of forming a creative activity of younger teenagers at fine arts lessons. As methods for facilitating the perception of painting, heuristic conversation and offered the job.
Опис
Ключові слова
восприятие живописи, perception of painting, сприйняття живопису, творческая активность младшего подростка, creative activity of the younger teenager, творча активність молодшого підлітка, эвристическая беседа, heuristic conversation, евристична бесіда, эвристические задания, heuristic task, евристичні завдання
Бібліографічний опис
Руденко І.В. Формування творчої активності молодших підлітків у процесі сприймання творів живопису / І.В. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 174-179
