Публікація: Підготовка вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі
Вантажиться...
Дата
Автори
Сидорчук, Людмила Андріївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Дисертація присвячена проблемі підготовки вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі. В дисертації зазначено, що формування знань з методики викладання основ безпеки життєдіяльності є одним з головних завдань професійної підготовки майбутніх вчителів фізики. Однією з передумов підготовленості майбутніх вчителів фізики до викладання навчального предмета “Основи безпеки життєдіяльності” є запровадження курсу з методики викладання основ безпеки життєдіяльності. В ході дисертаційного дослідження розроблена програма якісно нової навчальної дисципліни “Методика навчання основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх закладах”, яка спрямована на засвоєння студентами теоретичних і організаційних основ безпеки життєдіяльності, змісту і особливостей шкільної програми, можливостей використання нових форм, методів та засобів у навчальному процесі. Програма даної навчальної дисципліни відповідає змісту розробленої варіативної частини з безпеки життєдіяльності освітньо-кваліфікаційної характеристики вчителя фізики.
Диссертационное исследование посвящено проблеме подготовки учителя физики к преподаванию предмета “Основы безопасности жизнедеятельности” в школе. В диссертации представлен анализ историко-правой, психолого-педагогической и методической литературы по проблеме исследования. В диссертации выделено три периода становления безопасности жизнедеятельности как науки. В частности – началом третьего периода целесообразно считать 1992 год, когда состоялась Конференция Организации Объединенных Наций в Рио-де Жанейро.
The dissertation research devoted to a problem of preparation of the teacher of physics to teaching of an educational subject of a basis of safety of ability to live at school. In the dissertation the system of scientific - methodical maintenance of preparation of the teacher of physics to teaching bases of safety of ability to live in general educational establishments is developed. For achievement of a level of professional readiness of the teacher of physics to teaching bases of safety of ability to live it is necessary, that all system of scientific - methodical maintenance of training of this discipline was based on the concept of a pedagogical orientation of training of discipline " Safety of ability to live " in maximum pedagogical educational institutions.
Диссертационное исследование посвящено проблеме подготовки учителя физики к преподаванию предмета “Основы безопасности жизнедеятельности” в школе. В диссертации представлен анализ историко-правой, психолого-педагогической и методической литературы по проблеме исследования. В диссертации выделено три периода становления безопасности жизнедеятельности как науки. В частности – началом третьего периода целесообразно считать 1992 год, когда состоялась Конференция Организации Объединенных Наций в Рио-де Жанейро.
The dissertation research devoted to a problem of preparation of the teacher of physics to teaching of an educational subject of a basis of safety of ability to live at school. In the dissertation the system of scientific - methodical maintenance of preparation of the teacher of physics to teaching bases of safety of ability to live in general educational establishments is developed. For achievement of a level of professional readiness of the teacher of physics to teaching bases of safety of ability to live it is necessary, that all system of scientific - methodical maintenance of training of this discipline was based on the concept of a pedagogical orientation of training of discipline " Safety of ability to live " in maximum pedagogical educational institutions.
Опис
Ключові слова
безпека життєдіяльності, науково-методична система, методика викладання, свідоме рішення, культура особистої безпеки, безопасность жизнедеятельности, научно-методическая система, методика преподавания, сознательное решение, культура личной безопасности
Бібліографічний опис
Сидорчук, Людмила Андріївна. Підготовка вчителя фізики до викладання основ безпеки життєдіяльності в школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Сидорчук ; наук. кер. М. С. Корець ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 21 с.
