Публікація:
Психолого-педагогічні умови формування уваги майбутніх учителів музики у процесі музично-виконавської підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Софроній, З.В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье исследуется проблема формирования внимания будущих учителей музыки в процессе музыкально-исполнительской подготовки, раскрыты психолого-педагогические и методические предпосылки его формирования в условиях обучения студентов в институтах искусств.
В статті досліджується проблема формування уваги майбутніх учителів музики в процесі музично-виконавської підготовки, розкрито психолого-педагогічні та методичні передумови його формування в умовах навчання студентів в інститутах мистецтв.
The article studies the problem of forming a focus of future music teachers in the process of musical performance preparation are disclosed psycho-pedagogical and methodological background of its formation in the learning environments of students in institutes of art.

Опис

Ключові слова

внимание, attention, увага, условия формирования внимания, conditions of formation of attention, умови формування уваги, музыкально-исполнительская подготовка будущих учителей музыки, music and performing the training of future teachers of music, музично-виконавська підготовка майбутніх вчителів музики

Бібліографічний опис

Софроній З. В. Психолого-педагогічні умови формування уваги майбутніх учителів музики у процесі музично-виконавської підготовки / З. В. Софроній // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 141-145

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By