Публікація:
Активізація "читацьких реакцій" учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дем'яненко, О. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Проблема розвитку читацьких інтересів і здібностей розглядається в широкому соціально- культурному контексті. Описані й проаналізовані найбільш ефективні методичні засоби активізації читацького сприйняття учнів у процесі вивчення світової літератури в школі.
Проблема развития читательских интересов и способностей рассматривается в широком социально-культурном контексте. Описаны и проанализированы наиболее эффективные методические способы активизации читательского восприятия учеников в процессе изучения школьного курса мировой литературы.
The problem of developing of the readers’ interests and abilities are examined in a wide sociocultural context. The most effective methodical facilities of the students’ reader perception activating in the process of the world literature learning during school period are described and analyzed.

Опис

Ключові слова

учень-читач, “читацькі реакції”, читацьке сприйняття, “повторне читання”, візуалізація художнього образу в літературі, ученик-читатель, “читательские реакции”, читательское восприятие, “повторное чтение”, визуализация художественного образа в литературе, student-reader, “reader reactions”, reader perception, “repeated reading”, visualization of the image in literature

Бібліографічний опис

Дем'яненко О. О. Активізація "читацьких реакцій" учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір / О. О. Дем'яненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 64-68.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By