Publication: Умови ефективного засвоєння педагогічно-професійних знань бакалаврами
Loading...
Date
2014
Authors
Корнелюк, В. О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
Розглянуто окремі аспекти засвоєння професійних знань у процесі пізнання студентами
педагогічного коледжу. Особлива увага приділяється розвитку логічного мислення майбутніх
учителів як необхідної умови професійної підготовки особистості.
Расмотрены отдельные аспекты усвоения профессиональных знаний студентами педагогического колледжа. Особенное внимание уделяется развитию логического мышления будущих учителей как необходимого условия профессиональной подготовки личности.
Several specific aspects of mastering professional knowledge in the process of learning are distinguished by the students of pedagogical college. Special attention is paid to the development of logical thinking of the future teachers as a requirement of the professional training of individual.
Расмотрены отдельные аспекты усвоения профессиональных знаний студентами педагогического колледжа. Особенное внимание уделяется развитию логического мышления будущих учителей как необходимого условия профессиональной подготовки личности.
Several specific aspects of mastering professional knowledge in the process of learning are distinguished by the students of pedagogical college. Special attention is paid to the development of logical thinking of the future teachers as a requirement of the professional training of individual.
Description
Keywords
професійна підготовка, професійне мислення, професійна діяльність, профессиональная подготовка, профессиональное мышление, профессиональная деятельность, professional training, professional thinking, professional activity
Citation
Корнелюк В. О. Умови ефективного засвоєння педагогічно-професійних знань бакалаврами / В. О. Корнелюк // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 84-89