Публікація: Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Гуревич, Р. С.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Розглядаються сучасні тенденції підготовки учителя технологій, засновані на ідеях інтеграції техніки та технології в навчанні. Розкриваються шляхи інтеграції навчальних предметів і умови,
необхідні для такої діяльності.
Modern tendencies of vocational training teachers’ preparation, based on the ideas of integration of science and technology, education and production as well as the idea of changing the contents of education, are studied. The ways of integrating subjects and the conditions of this integration are defined.
Modern tendencies of vocational training teachers’ preparation, based on the ideas of integration of science and technology, education and production as well as the idea of changing the contents of education, are studied. The ways of integrating subjects and the conditions of this integration are defined.
Опис
Ключові слова
інтеграція, інтеграція, учитель технологій (трудового навчання), зміст освіти, міжпредметні зв’язки, рівні дидактичної інтеграції, integration, technology teacher (labor studies), educational content, interdisciplinary communication, didactic level integration
Бібліографічний опис
Гуревич, Р. С. Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій / Р. С. Гуревич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 97-103.
