Публікація: Особистісний потенціал вчителя-логопеда в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Томіч, Л. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається основний зміст, структура й сутність професіоналізму вчителя-логопеда в контексті співвідношення з поняттямпрофесійна компетентність.
В статье рассматривается основное содержание, структура и сущность профессионализма учителя-логопеда в контексте соотношения с понятием профессиональная компетентность.
This article discusses the basic content, structure and nature of professional teachers in the context of a speech therapist relationship with the concept ofprofessional competence.
В статье рассматривается основное содержание, структура и сущность профессионализма учителя-логопеда в контексте соотношения с понятием профессиональная компетентность.
This article discusses the basic content, structure and nature of professional teachers in the context of a speech therapist relationship with the concept ofprofessional competence.
Опис
Ключові слова
професійна компетентність, самореалізація особистості, професійна майстерність, профессиональная компетентность, самореализация личности, профессиональное мастерство, professional competence, personal fulfillment, professional skills
Бібліографічний опис
Томіч, Л. М. Особистісний потенціал вчителя-логопеда в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку / Л. М. Томіч // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 250-255.
