Публікація: Чуттєво-інтуїтивне і дискурсійно-логічне мислення студента при творчому розв’язуванні задач
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Висідалко, Н.Л.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті з позиції діяльністного підходу розкрито особливості чуттєво-інтуїтивного та дискурсивно-логічного мислення при творчому розв’язуванні задачі студентом та висвітлено їх взаємозв’язок у процесі створення нового способу розв’язання задачі.
In the article from the position of activity approach the rational and unrational parts of creative task solution is exposed and their mutual connection in the process of creating of a new way of task solution is highlighted.
In the article from the position of activity approach the rational and unrational parts of creative task solution is exposed and their mutual connection in the process of creating of a new way of task solution is highlighted.
Опис
Ключові слова
задача, мислення, чутливість, невідоме, самореалізація, task, thinking, sensitivity, unknown, self-realization
Бібліографічний опис
Висідалко Н.Л. Чуттєво-інтуїтивне і дискурсійно-логічне мислення студента при творчому розв’язуванні задач / Н.Л. Висідалко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В.Б. (відп. ред.). – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – С. 252-260
