Публікація:
Викладач гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Цвєткова, Ганна Георгіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво МНУ імені В.О.Сухомлинського

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито аксіологічні засади професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних дисциплін через його розуміння як спеціально організованого у ВНЗ динамічного, неперервного, аксіологічного, акме-синергетичного, особистісно зорієнтованого процесу, в умовах якого здійснюється професійне становлення та розвиток професіонала вищої школи, поетапне набуття й примноження компетенцій „самості”; охарактеризовано викладача гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості що визначається внутрішнім потенціалом викладача, його аксіосферою як єрархічно організованою системою схвалених морально-професійних цінностей, ціннісних відносин, внутрішньої професійної принципової позиції, ціннісної поведінки.
The acsiological background of the professional self-development of the high school teachers of the humanitarian disciplines through their understanding as specially organized in the university dynamic, acsiological, acmesynergetic, personally-oriented process when the formation and development of a high school professional takes place are revealed in the article; a high school teacher as a type of an acsiological-oriented personality who has his internal capacity of a high school teacher, his acsiosphere as hierarchical-organized system with moral and professional values, relationships, internal professional positions with its principles and behaviour is characterized.

Опис

Ключові слова

професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних дисциплін, викладач гуманітарних дисциплін як тип аксіологічно орієнтованої особистості, ціннісні орієнтації, аксіологічні засади професійного самовдосконалення, high school teacher as a type of an acsiological-oriented personality, valuable orientations, acsiological background of the professional self-development

Бібліографічний опис

Цвєткова Г.Г. Викладач гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості / Г. Г. Цвєткова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки :збірник наукових праць / за ред.. А.Л.Ситченка. – № 3(50), вересень 2015. – Миколаїв : МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2015. – С. 295-301.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By