Публікація: Розвиток творчого потенціалу майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі вивчення фахових дисциплін
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Білевич, С.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічну сутність поняття “творчий потенціал” та
особливості педагогічних умов його розвитку; розкрито зміст творчих завдань, які сприяють
розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю.
In the article there are described psychological and pedagogical essence of the concept of “creativity” and especially the pedagogical conditions for its development; revealed the contents of the creative tasks that promote the development of creative potential of future engineer-teachers оf sewing profile.
In the article there are described psychological and pedagogical essence of the concept of “creativity” and especially the pedagogical conditions for its development; revealed the contents of the creative tasks that promote the development of creative potential of future engineer-teachers оf sewing profile.
Опис
Ключові слова
творчий потенціал, інженер-педагог, дизайн одягу, евристичні методи, creativity, engineer-teacher, clothes designing, heuristic methods
Бібліографічний опис
Білевич С.В. Розвиток творчого потенціалу майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі вивчення фахових дисциплін / С.В. Білевич / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C.
