Публікація:
Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шевчишена, О. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття присвячується теоретичному дослідженню емоційної саморегуляції педагога та її впливу на вирішення вчителем педагогічних задач. Досліджено розвиток емоційної саморегуляції сучасного вчителя шляхом апробації соціально-просвітницького тренінгу з розвитку ссаногенного (позитивного) мислення педагога. Доведено, що цілеспрямована робота з вчителями, яка стосується підвищення емоційної саморегуляції з використанням засобів соціально- просвітницького тренінгу з розвитку саногенного мислення, сприяє виробленню в них здатності досягати високого рівня суб’єктивного контролю у різноманітних професійно-педагогічних ситуаціях і демонструвати виважені емоційні реакції на виникаючі життєві і професійні обставини.
Статья посвящается теоретическому исследованию эмоциональной саморегуляции педагога и ее влиянию на решение учителем педагогических задач. Исследовано развитие эмоциональной саморегуляции современного учителя путем апробации социально-просветительского тренинга с развития саногенного (позитивого) мышления педагога. Доказано, что целенаправленная работа с учителями, касающаяся повишения уровня эмоциональной саморегуляции с использованием средств социально-просветительского тренинга с развития саногенного мышления, способствует выработке у них способности достичь высокого уровня субъективного контроля у разнообразных профессионально-педагогических ситуациях и демонстрировать уравновешенные эмоциональные реакции на возникающие жизненные и профессиональные обстоятельства.
The article deals with the theoretical investigation of a teacher’s emotional self-control and its influence on solving educational problems of a teacher. The author studied the development of emotional self-regulation of a modern teacher by means of testing socio - educational training on sanohennym( positive) thinking of a teacher. It was proved that purposeful work of teachers concerning emotional selfimprovement with the use of socio-educational training of sanohennym (positive) thinking, helps to produce in them the ability to achieve a high level of subjective control in various professional and educational situations and demonstrate balanced emotional responses to emerging life and professional circumstances.

Опис

Ключові слова

емоційна саморегуляція вчителя, позитивне та негативне мислення педагога, професійно-педагогічні ситуації, эмоциональная саморегуляция учителя, позитивное и негативное мышление педагога, профессионально-педагогические ситуации, emotional self-regulation of a teacher, positive and negative thinking of a teacher, vocational and educational situations

Бібліографічний опис

Шевчишена О. В. Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення / О. В. Шевчишена // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015.- Вип. 20. - C. 187-197

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By