Публікація:
Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ століття (продовження)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Скиба, Марія Михайлівна
Скиба, Ю.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Важливе місце у навчальному процесі займає підручник. Він є головним носієм навчальної інформації. Підручник не завжди відігравав однозначну роль у школі. У 20-х рр. ХХ ст. на сторінках преси розгорталась дискусія про місце підручника у процесі оволодіння знаннями. У статті розкрито особливості побудови та змісту шкільних підручників з біології 20-х рр. ХХ ст., дано характеристику методичного апарату окремих підручників з біології. Схарактеризовано переваги та недоліки шкільних підручників.

Опис

Ключові слова

шкільна біологія, підручник з біології, принципи побудови підручників, місцеві підручники, робочі книги, зміст шкільної біології

Бібліографічний опис

Скиба М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ століття (продовження) / М. Скиба, Ю. Скиба // Рідна школа. – 2008. – № 3– 4. – С. 68-71.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By