Публікація: Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти
Вантажиться...
Дата
Автори
Шулигіна, Раїса Андріївна
Андрущенко, Наталія Вікторівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
InterGING
Анотація
У статті актуалізовано проблему конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя через призму контекстуальних детермінант; розглянуто підходи (стратегії), зокрема системний і розвивальний, які стосуються визнання ситуаційних та особистісних чинників, що обумовлюють особливості комунікації; представлено особистісні інтегральні та якісні характеристики особистості майбутнього фахівця галузі дошкільної освіти; зосереджено увагу на ефективності проведення тренінгів та тренінгових занять зі студентами у процесі навчання на основі досвіду їх використання у професійній підготовці майбутніх вихователів.
The article actualizes the problem of constructing an individual style of pedagogical communication of a future preschool teacher through the prism of contextual determinants; reflects the approaches (strategies) in particular systematic and developmental ones which concern the recognition of situational and personal factors that determine the peculiarities of communication; presents personal integral and qualitative characteristics of the personality of future specialist in early years education; focuses on the effectiveness of training and coaching classes with students in learning process based on their experience of the use of these trainings in professional education.
The article actualizes the problem of constructing an individual style of pedagogical communication of a future preschool teacher through the prism of contextual determinants; reflects the approaches (strategies) in particular systematic and developmental ones which concern the recognition of situational and personal factors that determine the peculiarities of communication; presents personal integral and qualitative characteristics of the personality of future specialist in early years education; focuses on the effectiveness of training and coaching classes with students in learning process based on their experience of the use of these trainings in professional education.
Опис
Ключові слова
спілкування, педагогічне спілкування, стилі педагогічного спілкування, індивідуальний стиль педагогічного спілкування майбутнього вихователя, студент, тренінг, тренінгові заняття, майбутній вихователь, communication, pedagogical communication, styles of pedagogical communication, individual approach of pedagogical communication of the future preschool teacher, student, training, coaching classes, future early years educator
Бібліографічний опис
Шулигіна, Р. Конструювання індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутнього вихователя: контекстуальні детермінанти / Р. Шулигіна, Н. Андрущенко // Освіта ХХІ століття: реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія = The XXI century education: realities, challenges, development trends: collective monograph / за наук. ред. Ганни Цвєткової. ‒ Hameln : InterGING, 2020. ‒ С. 479-509.
