Публікація:
Партнерська взаємодія корекційного педагога з родинами учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розкрито особливості партнерської взаємодії колекційного педагога з родинами учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану. Проаналізовано зміни, які відбулися в поведінці дітей з інтелектуальними порушеннями під час війни. Доведено значення професійного супроводу батьків, які опікуються дитиною з особливими освітніми потребами та розкрито особливості роботи колекційного педагога з родинами, які опікуються дітьми з особливими освітніми потребами.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Кравець, Н. П. Партнерська взаємодія корекційного педагога з родинами учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах воєнного стану / Н. П. Кравець // Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 9 листопада 2022 р. / за ред. Т. О. Докучиної. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. – С. 96-98.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By