Публікація:
Аналіз практики організації дистанційного та змішаного навчання у закладах освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Білявський, С. М.
Постернак, Н. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Національний медичний університет імені О.О. Богомольця

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Участь в організації дистанційного навчання дозволяє зробити висновок про те, що онлайн освітні технології все ж сприяють розвиткові комунікативних навичок і формують інтелектуальні вміння студентів, розвивають творчий потенціал, мотивацію до навчання, предметних і метапредметних знань і умінь критичного мислення, навичок самооцінки. Дистанційне навчання формує у студентів навички та уміння роботи з різними інформаційними джерелами, досвід самоосвіти, так само сприяють соціалізації та індивідуалізації особистості. Звичайно, дистанційне навчання висуває особливі вимоги до його учасників. Викладачеві та студентам необхідно володіти дослідницькими і пошуковими методами, вміти організовувати власну самостійну роботу і звичайно ж постійно підвищувати особистий рівень комп'ютерної грамотності, що в результаті дає можливість зручно, якісно і швидко використовувати сучасні онлайн-технології в освітньому процесі.

Опис

Ключові слова

дистанційне навчання, освітній процес, змішане навчання, освітні ресурси

Бібліографічний опис

Білявський, С. М. Аналіз практики організації дистанційного та змішаного навчання у закладах освіти / С. М. Білявський, Н. О. Постернак // PLANTA +. Наука, практика та освіта : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 19 лютого 2021 р. / Міністерство охорони здоров’я України ; Міністерство освіти і науки України ; Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця. - Київ, 2021. - С. 548-552.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By