Публікація:
Оценка уровня развития психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Хомякова, О. В.
Штеренберг, Е. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статье представлены результаты исследования некоторых показателей психофизиологического развития учащихся с нарушением зрения. Намечены методические подходы в расширении двигательного режима в учебном процессе.
У статті представлені результати дослідження деяких показників психофізіологічного розвитку учнів з порушенням зору. Намічені методичні підходи у розширенні рухового режиму у навчальному процесі.
In this article are presented the research results of psycho physiological development characteristics of school student with visual impairment. Methodological approaches of increasing motion state in the process of education are laid down.

Опис

Ключові слова

дети среднего школьного возраста, нарушение зрения, оперативная память, двигательная память, внимание, діти середнього шкільного віку, порушення зору, оперативна пам’ять, рухова пам’ять, увага, middle-school aged children, visual impairment, main memory, locomotory memory, attention

Бібліографічний опис

Хомякова, О. В. Оценка уровня развития психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения / О. В. Хомякова, Е. С. Штеренберг // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 21. – С. 445-447.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By