Publication:
Корекційне виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Супрун, Микола Олексійович

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

МП «Леся»

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У монографії здійснено історико-педагогічний аналіз становлення відчизняної теорії та практики корекційного виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування , а також розкрито сучасний стан його розвитку. Дослідження розглядає різноманітні аспекти функціонування учнівського самоврядування у сучасній спеціальній школі для дітей з особливими потребами. В додатках подаються матеріали з досвіду організації позаадиторної роботи курсантів-психологів та студентів-дефектологів у допоміжних школах м.Києва. Книга розрахованана на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться спеціальною педагогікою. Монографія може бути використана як навчальний посібник у наквчально-виховному процесі закладів освіти МВС України з метою більш повного вивчення історико-педагогічних основ розвитку девіантної поведінки підлітків.

Description

Keywords

спеціальна школа для дітей з особливими потребами, корекційне виховання, учні допоміжної школи, девіантна поведінка підлітків, учнівське самоврядування, монографія

Citation

Супрун, М. О. Корекційне виховання учнів допоміжної школи засобами учнівського самоврядування : монографія / М. О. Супрун. – Київ : МП «Леся», 2009. – 212 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By