Публікація: Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Покась, Лілія
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Педагогічна думка
Анотація
Статтю присвячено вивченню можливості підручника географії для формування пошуково-дослідницьких умінь й навичок учитися, здатності учнів користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Представлено методику накопичення географічних знань шляхом практичного використання змісту підручника. Розкрито значну вагомість позатекстового компонента структурного змісту підручника для навчання в новим умовах. Продемонстровано зразки запитань і завдань пошуково-дослідницького характеру з курсу географії «Україна у світі: природа і населення» для формування компетентності учнів за допомогою підручника. Розроблено оптимальні психолого-педагогічні умови для здобуття нових географічних знань в контексті компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
Опис
Ключові слова
методика, навчально-виховний процес, учні, географія, шкільний підручник, формування, пошуково-дослідницька компетентність
Бібліографічний опис
Покась Л. Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів / Лілія Покась // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць. / [ред. кол.; гол. ред. – О. М. Топузов]. – К: Педагогічна думка, 2016. – Вип. 16. - Ч. 2. - С. 339-348.
