Публікація:
Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Покась, Лілія

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Педагогічна думка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Статтю присвячено вивченню можливості підручника географії для формування пошуково-дослідницьких умінь й навичок учитися, здатності учнів користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Представлено методику накопичення географічних знань шляхом практичного використання змісту підручника. Розкрито значну вагомість позатекстового компонента структурного змісту підручника для навчання в новим умовах. Продемонстровано зразки запитань і завдань пошуково-дослідницького характеру з курсу географії «Україна у світі: природа і населення» для формування компетентності учнів за допомогою підручника. Розроблено оптимальні психолого-педагогічні умови для здобуття нових географічних знань в контексті компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.

Опис

Ключові слова

методика, навчально-виховний процес, учні, географія, шкільний підручник, формування, пошуково-дослідницька компетентність

Бібліографічний опис

Покась Л. Можливості підручника географії у формуванні пошуково-дослідницької компетентності учнів / Лілія Покась // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць. / [ред. кол.; гол. ред. – О. М. Топузов]. – К: Педагогічна думка, 2016. – Вип. 16. - Ч. 2. - С. 339-348.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced