Публікація:
Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладача музичного мистецтва в системі безперервної педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сегеда, Наталя Анатоліївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення порушеної наукової проблеми й запропоновано новий холістсько-емерджентний підхід до її розв’язання, що ґрунтується на адекватному сучасним наукознавчим парадигматичним пріоритетам дослідженні історичних витоків і методологічних орієнтирів у визначенні музично-педагогічної сутності та змісту професійного розвитку викладача музичного мистецтва, на систематизації відповідного категоріального апарату, виявленні, обґрунтуванні та моделюванні його змісту, представленого конститутивним модусом, механізмом і архікритерієм досліджуваного феномену, на розроблених концептуально-методичних засадах педагогічної організації професійного розвитку викладача музичного мистецтва в системі безперервної педагогічної освіти. Результатами експериментального дослідження на завершальному етапі підтверджено обґрунтованість запропонованих автором теоретичних і методичних засад і ефективність розробленої на їхній основі методики педагогічної організації креативно-акмеологічного супроводу формування модельних параметрів професійного розвитку викладача музичного мистецтва, яку було впроваджено в систему безперервної педагогічної освіти викладачів музичного мистецтва.
Theoretical generalization is done in the thesis New holistic-emergent approach to the set scientific problem solution based on the adequate contemporary paradigm priorities is suggested. Holistics-emergent approach is suggested in the research of historical principals and methotodogical guidance in determination of music-pedagogical development; in revealing, grounding, modeling of its forming-preceding and music content; in determining constitude modus, mechanism and archcriterion foundations of concept-methodological foundations of music teacher professional development in the system of continuous pedagogical education. Validity of theoretical and methotodological principals worked out by the author, efficiency of elaborated pedagogical arrangement methods of creative-acmeological support of music postgraduate education as a factor of teacher’s professional development modul parameters forming in the continuous education system has been proved at the research final stage.
Современный уровень научной рефлексии явления развития и теорий развития человека и личности демонстрирует тенденцию к переосмыслению их ключевых концепций и переведению в класс педагогических категорий с целью упорядочивания целостной педагогической теории профессиогенеза в музыкально-педагогической практике. Ретроспектива эволюции категории “развитие” и её экстраполяция в понятие профессиональное развитие обновляет представление о взаимосвязях фило-онто-актуалгенеза как коэволюционного явления. Становление культурных смыслов понятия профессионального развития в традициях музыкально-педагогической профессии связано с изучением.

Опис

Ключові слова

професійний розвиток, холістсько-емерджентний підхід, професійне зростання, індивідуально-професійний ресурс, професійна музично-педагогічна якість, безперервна педагогічна освіта, постдипломна освіта, креативно-акмеологічний супровід, гуманітарна експертиза, music teacher development, holistic-emergent approach, individuallyprofessional music teacher resource, professional music-pedagogical quality, continuous pedagogical education, postgraduate education, creative-acmeological support, humanitarian examination, профессиональное развитие преподавателя музыкального искусства, холистско-эмерджентный подход, профессиональный рост, индивидуально-профессиональный ресурс, профессиональное музыкальн-педагогическое качество, беспрерывное педагогическое образование, постдипломное образование, креативно-акмеологическое сопровождение, гуманитарная экспертиза

Бібліографічний опис

Сегеда, Наталя Анатоліївна. Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладача музичного мистецтва в системі безперервної педагогічної освіти : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання ; 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Сегеда Наталя Анатоліївна ; [наук. керівник Гузій Наталія Василівна] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 44 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By